Zwroty
Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny do 14 dni od momentu odebrania zamówienia. Dotyczy to tylko przedmiotów, które nie były wykonywane na zamówienie.
Zgłoś zwrot mailowo na nasz adres: pluszowe.sowkowo@gmail.com
Podaj: imię, nazwisko, nr zamówienia, nazwę produktu oraz nr konta do zwrotu.
Pamiętaj!
Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów używania. Musi być kompletny, z przyczepioną oryginalnie metką.
Koszt zwrotu ponosi klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
Adres do zwrotu:
Pluszowe Sówkowo Sonia Sówka
ul. Na Górze 18
44-341 Skrbeńsko
Zwrot nastąpi do 7 dni od momentu otrzymania przez sklep przedmiotu i zaakceptowania jego stanu.
Towary niepodlegające zwrotowi
Produkty wykonywane na zamówienie kupującego, wg jego specyfikacji np. wzory lub rozmiary nie podlegają zwrotom. Przy każdym produkcie na sklepie, nad ceną jest określona dostępność. Napis "dostępne na zamówienie" oznacza, że produkt jest wykonywany PO zakupie według wyborów klienta, np. koloru lub rozmiaru i nie podlega zwrotowi.
Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu produktu, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania, ma oderwaną metkę, zapach, jest poplamiony, był prany, jest zniszczony lub niekompletny.
Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
Reklamacja
Jeśli chcesz złożyć reklamację, postępuj wg poniższych zasad:
1. Jeżeli kupiony przedmiot nie spełnił Twoich oczekiwań - zauważyłaś/eś jakąś wadę - SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI! W trosce o zadowolenie klientów rozważymy każdą reklamację. Pamiętaj! Ważne, by reklamacja była złożona na piśmie - opisz dokładnie wadę, jeżeli to możliwe, dołącz zdjęcia. Kupujący może poprosić o zwrot wpłaconej kwoty za przedmiot lub o jego naprawę (lub nowe uszycie). W opisie reklamacji należy uwzględnić oczekiwania. Wyślij reklamację na naszego maila: pluszowe.sowkowo@gmail.com
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Odpowiemy na Twoją reklamację i poinformujemy Cię o jej wyniku drogą mailową, na adres mailowy z którego została wysłana reklamacja.
3. W szczególnych przypadkach sklep poprosi o przesłanie reklamowanego przedmiotu, w celu sprawdzenia zasadności reklamacji (koszt ponosi kupujący) na adres sklepu: Pluszowe Sówkowo, ul. Na Górze 18, 44-341 Skrbeńsko
4. Sklep nie przyjmuje reklamacji w przypadku różnicy w odcieniu materiału, wynikającej z różnych ustawień monitora, jak również nie przyjmujemy reklamacji z powodu różnicy odcieni materiału w przypadku zamówień "po czasie" (ten sam wzór materiału naturalnie różni się odcieniami między różnymi dostawami - nie jest to wina sklepu)
5. POZYTYWNIE ROZPATRZONA REKLAMACJA:
Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep pozytywnie, postępuj dalej zgodnie z ustaleniami ze sklepem. Jeżeli ustalenia będą obejmowały zwrot przedmiotu, odeślij zakupiony przedmiot (lub dostarcz osobiście) wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura) w ciągu 14 dni na adres sklepu: Pluszowe Sówkowo, ul. Na Górze 18, 44-341 Skrbeńsko.
Wpłacona kwota za dany przedmiot (zgodnie z ustaleniami - częściowa lub cała w przypadku ustalonego zwrotu) zostanie zwrócona klientowi na podane konto bankowe w ciągu 7 dni.
6. NEGATYWNIE ROZPATRZONA REKLAMACJA:
Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, sklep poinformuje Cię o tym drogą mailową, na adres mailowy z którego została wysłana reklamacja. Jeżeli zostałeś poproszony o odesłanie przedmiotu na adres sklepu, sklep zwróci Ci przedmiot w formie wysyłkowej w ciągu 14 dni (na terenie Polski).